Beheerder

ewimed AB is een bedrijf in de medische technologie dat werd opgericht in 2006. We maken deel uit van een groep en zijn een distributiepartner voor producten met de nadruk op interventionele therapie. De Groep heeft overeenkomstige activiteiten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Hongarije. Met onze bewezen producten richten we ons op palliatieve geneeskunde, oncologie, longgeneeskunde, interventionele radiologie, gastro-enterologie en vele andere specialismen.

Wat ons onderscheidt is levenskwaliteit en patiëntveiligheid. Bij ons staat de patiënt centraal. Om de veiligheid van de patiënt te garanderen, willen we dat de gebruikers van onze producten ook weten hoe ze ze moeten gebruiken. Daarom leren onze medewerkers de patiënt/familie of zorgverleners hoe ze het product correct moeten gebruiken.

Ter versterking van ons kantoor in Bromma zijn we nu op zoek naar een

Beheerder


Over de service:

De functie is veelzijdig: je beheert de administratieve werkzaamheden op kantoor, de rest van de organisatie bevindt zich in het land.

Taken zijn onder andere orderadministratie, voorraadbeheer, klantenondersteuning en een beetje verkoopadministratie. Er zijn veel contactvlakken, dus goede communicatie met klanten, patiënten en de interne organisatie is van het grootste belang. Flexibiliteit en samenwerking zijn vanzelfsprekend op kantoor, net als een pretentieloze houding om uitdagingen aan te gaan.

Je belangrijkste taken

In deze functie werk je met administratieve taken zoals orderbeheer/facturatie, administratie van het CRM-systeem Cirrus en enig voorraadbeheer. Je assisteert de CEO en het managementteam en coördineert de deelname van Fenik aan beurzen. De functie omvat ook het helpen bij het beheer van de website en sociale media en het bijwerken van verkoopstatistieken. Je hebt telefonisch contact met klanten, patiënten en vertegenwoordigers van het bedrijf.

Wie ben jij?

We zoeken iemand die middelbaar onderwijs heeft afgerond en een paar jaar ervaring heeft met administratief werk in orderverwerking en klantenservice. Je spreekt en schrijft vloeiend Zweeds en Engels en hebt een goed begrip van andere Scandinavische talen. Office-suite met de nadruk op Excel is een vereiste, evenals een rijbewijs. Als je ervaring hebt met administratie in de gezondheidszorg of medische hulpmiddelenindustrie, is dat een voordeel.

Er wordt veel belang gehecht aan je persoonlijke kwaliteiten. Om in deze functie te slagen, heb je een systematische en nauwgezette aanpak. Je bent gewend om zelfstandig te werken en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Verder ben je een goede communicator en draag je bij aan het succes van het team door goede organisatorische en samenwerkingsvaardigheden. Je bent flexibel, vriendelijk, houdt van een ondersteunende rol en bent niet bang om in te springen waar nodig.

Wij bieden:

We werken samen met Poolia aan deze werving. U kunt contact opnemen met Poolia voor uw sollicitatie.

Selectie en sollicitatiegesprekken vinden doorlopend plaats, dus solliciteer vandaag nog.

We kijken ernaar uit om je bij ons team te voegen!

Information om hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du i vår webbpolicy och i vår personuppgiftspolicy

Vacature delen